Oferta pracy firmy ORIGEN
stanowisko Konsultant ds. Obsługi klienta w dziale reklamacji (zdalnie).
Szukamy 15 osób, które są gotowe by podjąć zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
Oto szczegóły oferty:
Zakres obowiązków:
- obsługa infolinii przychodzącej w zakresie m.in. weryfikacji zamówień, zarejestrowanych reklamacji, procesowania zgłoszeń
- posprzedażowa obsługa klienta w zakresie np. reklamacji sprzętu, usług dostawy, montażu (infolinia wychodząca)
- udzielenie informacji na temat statusu procesu reklamacyjnego
- postępowanie zgodne z obowiązującymi procedurami Obsługi Klienta
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, którą reprezentuje
Od Kandydata/ki oczekujemy:
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- wykształcenia średniego
- dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel)
- dobrej dykcji, komunikatywności, swobodnego wypowiadania się (warunek konieczny)
- odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- dostępu do Internetu w miejscu zamieszkania
- orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełen etat (7 godzinny dzień pracy z uwzględnieniem przysługujących uprawnień pracowniczych z tytułu niepełnosprawności)
- pracę zdalną we własnym miejscu zamieszkania
Bezpośredni link do formularza aplikacyjnego: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Konsultant-ds-Obslugi-klienta-w-dziale-reklamacji-lo4zzzdalnielo41z/6781-25567-25-df7-2736.html
Osobom zainteresowanym ofertą pracy, proszone są by aplikować na poszczególne stanowiska pracy, wysyłając aktualne CV wyłącznie przez podany formularz aplikacyjny.
Pozostałe nasze ogłoszenia o pracę, wraz ze szczegółami dotyczącymi ofert, są dostępne na naszej stronie internetowej: https://origen.com.pl/ w zakładce „Oferty pracy”, a także na naszym funpage’u na Facebooku 😊
W razie dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu: 536 773 589 lub adresem e-mail: m.mojzysz@origen.com.pl.